Σε απόγνωση βρίσκονται οι ποτοποιίες της Λέσβου καθώς το πρόβλημα που δημιουργήθηκε το τελευταίο μήνα, με την διακοπή της σταθερής δρομολόγησης πλοίου Ρο-Ρο προς τη Λέσβο, «στέγνωσε» τις ποτοποιίες από την αλκοόλη, την πρώτη ύλη που χρησιμοποιούν για την παραγωγή του ούζου.
«Το πλοίο “ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ” ήταν η μοναδική επιδοτούμενη γραμμή εμπορευματικών μεταφορών. Η λύση που δόθηκε με τα πλοία της εταιρεία Creta Cargo Lines, ιδιωτικών συμφερόντων, δεν προβλέπει δρομολόγια σε τακτική βάση, πάρα μόνο εφόσον εξασφαλιστεί η πλήρης φόρτωσή τους» σημειώνει ο Σύνδεσμος Ποτοποιών- Αποσταγματοποιών Λέσβου που με επιστολή του στους τρεις βουλευτές του νομού, ζητά «την άμεση ενεργοποίησή τους για εύρεσης μόνιμης λύσης σε τακτική βάση, τόσο για την γενική τροφοδοσία των νησιών, όσο δε για τις ποτοποιίες».
Όπως σημειώνει ο Σύνδεσμος «μέσω αυτού του δρομολογίου, όλες οι ποτοποιίες του νησιού προμηθεύονται το οινόπνευμα τους, που είναι απαραίτητο για την διαδικασία της απόσταξης και επιπρόσθετα για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών των πελατών είτε εντός είτε και εκτός της χώρας. Ο κλάδος της ποτοποιίας αποτελεί έναν από τούς σημαντικότερους κλάδους της τοπικής κοινωνίας μας (αλλά και της Εθνικής) είναι δυναμικός και ανταγωνιστικός, δημιουργώντας αγαθά με υψηλή προστιθέμενη αξία και θέσεις εργασίας. Στο Βόρειο Αιγαίο δραστηριοποιούνται 28 επιχειρήσεις, εκ των οποίων 15 είναι στη Λέσβο, που παράγουν κυρίως ούζο. Στο Βόρειο Αιγαίο παράγεται το 52% % του ούζου που καταναλώνεται στην Ελλάδα και το 17% των εξαγωγών. Ειδικότερα για την Λέσβο εξάγονται περίπου 6 εκατ. φιάλες «ούζου Μυτιλήνης» και «ούζου Πλωμαρίου» σε 40 χώρες, με μεγαλύτερη αγορά την Γερμανία».
Ο βουλευτής Λέσβου του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Παρασκευαΐδης κατεθεσε αναφορά για το θέμα αυτό στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, και ζητά την άμεση δρομολόγηση πλοίου εμπορευματικών μεταφορών (Ro/Ro Cargo), για την μόνιμη επίλυση του προβλήματος.